Ćwicz z poradnikami

2017-03-20 20:06:10
Ćwicz z poradnikami

Planujesz rozpocząć jogę, fitness, aerobik lub inną dyscyplinę sportu? Zobacz, po jakie książki warto sięgnąć, żeby ćwiczyć prawidłowo i skutecznie!

„Joga dla każdego” Zebroff Kareen

Praktyczny przewodnik po ćwiczeniach hatha joga oraz związanych z nimi technikach oddechowych. Dowiesz się w nim, w jaki sposób joga wzmacnia organizm, dodaje energii i przyczynia się do złagodzenia wad podstawy.

 

„Joga w każdym wieku” Himmel Michaela, Ockel Renate

Książka, którą warto polecić przede wszystkim osobom dojrzałym i starszym, chcącym zacząć trenowanie jogi. Zawiera praktyczny zestaw ćwiczeń (również w łatwiejszych wariantach i z przyrządami pomocniczymi), które wspierają siłę ciała oraz wpływają pozytywnie na umysł i koncentrację.

 

„Spalaj tłuszcz, buduj mięśnie” Venuto Tom

Książka autora bestsellerów w kategorii sportu i zdrowego trybu życia. Proponuje innowacyjny system treningowy, pozwalający wysmuklić sylwetkę, zyskać sprawność i zdrowie. Skierowana do kobiet i mężczyzn w każdym wieku, zawiera praktyczne wskazówki, czterotygodniowy plan treningowy oraz program ćwiczeń dla początkujących. Zaciekawiony? Zapoznaj się ze szczegółami: http://livro.pl/ksiazki/sport-i-wypoczynek/fitness-joga.html

 

„Trening bez przyrządów” Frobose Ingo

Ponad 100 skutecznych ćwiczeń, modelujących sylwetkę. Podzielone na różne zestawy, mogą być wykonywane w dowolnym miejscu, bez konieczności używania specjalistycznego sprzętu.

 

„Aerobik i step” Gomez Ruth Arteaga

Praktyczny zestaw treningowy na każdy dzień, do wykonywania w domu. Zawiera ćwiczenia rozgrzewające, cardio, taniec na stepie oraz fitness z muzyką.

 

„Mięśnie brzucha. Atlas ćwiczeń” Delavier Frederic, Gundill Michael

Pozycja omawiająca zagadnienia związane z treningiem mięśni brzucha. Pozwala dobrać odpowiednie ćwiczenia oraz skutecznie zaplanować swój indywidualny trening.

 

„Skuteczne odżywianie w treningu i sporcie” Lafay Olivier

Prawdziwe kompendium wiedzy na temat prawidłowej diety, związanej z regularnym wysiłkiem fizycznym. Zawiera tabele żywieniowe, przykładowe jadłospisy, wyliczenia i przepisy kulinarne.

 

Tagi: