Spalanie tłuszczu – najlepsze ćwiczenia na brzuch

2017-07-27 11:00:49
Spalanie tłuszczu – najlepsze ćwiczenia

Ćwiczenia na spalanie tłuszczu są nieodłącznym elementem procesu odchudzania. Aktywność fizyczną może wspierać stosowanie preparatów dedykowanych na okres redukcji. Jak ćwiczyć, by pozbyć się kilku centymetrów w pasie i stać się pogromcą fałdek?

Deska z unoszeniem nogi

  1. Łokcie mają znajdować się pod barkami. Nogi są całkowicie wyprostowane. Unieś tułów w powietrze, tworząc linię prostą od barków do kostek. Stopy powinny być podniesione i lekko dotykać podłoża. Wytrzymaj w tej pozycji.
  2. Unieś w powietrze lewą nogę, za jakiś czas powoli opuść ją.
  3. Unieś prawą nogę, a następnie ją opuść. Napinaj mięśnie brzucha przy unoszeniu obu kończyn z podłogi. Wykonaj ćwiczenie po 10 razy na stronę.

 

Spinanie boczne

  1. Połóż się na plecach.
  2. Ugnij nogi w kolanach pod kątem prostym i pochyl je maksymalnie w prawą stronę. Stopy powinny opierać się o podłogę.
  3. Napnij mięśnie brzucha i przechyl nogi w lewą stronę. Wróć do pozycji wyjściowej. Wykonaj 24 powtórzenia, po 12 na stronę.

 

Opuszczanie prostych nóg

  1. Połóż się na plecach.
  2. Unieś jak najwyżej złączone wyprostowane nogi.
  3. Ugnij ręce w łokciu. Dłonie zapleć za głową.
  4. Podnieś tułów nad podłogę.
  5. Pochyl nogi w dół, przylegając odcinkiem lędźwiowym do podłogi.
  6. Powróć do pozycji wyjściowej. Powtórz ćwiczenie 12 razy.

 

Unoszenie bioder

  1. Połóż się na prawym boku.
  2. Podeprzyj się na prawym łokciu. Lewą dłoń umieść na biodrze.
  3. Napnij mięśnie brzucha i unieś biodra, tak by utworzyć linię prostą.
  4. Wytrzymaj w tej pozycji kilka sekund i opuść biodra. Powtórz ćwiczenie 15 razy.
  5. Wykonaj wszystko ponownie, leżąc na lewym boku.

 

Pompki z przyciąganiem hantli

  1. Hantle rozstaw na szerokość barków.
  2. Oprzyj na nich dłonie i przyjmij pozycję jak do robienia pompek.
  3. Obniż ciało, utrzymując je w linii prostej.
  4. Gdy ręce będą wyprostowane, unieś hantlę i przyciągnij do swojego boku.
  5. Powoli opuść ją na ziemię.
  6. Unieś i przyciągnij do klatki piersiowej drugi ciężarek.
  7. Powtórz po 12 razy na stronę.

 

Wykroki z podporą

  1. Przyjmij pozycję do pompek. Biodra powinny znajdować się w jednej linii z tułowiem.
  2. Dostaw prawą nogę do prawej dłoni. Tułów i biodra utrzymuj w jednej linii. Druga noga pozostaje wyprostowana.
  3. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz to samo z lewą nogą.
  4. Seria to 12 powtórzeń na stronę.

 

Klasyczne brzuszki

  1. Połóż się na plecach.
  2. Zegnij nogi w kolanach, całe stopy opierając na podłożu.
  3. Połącz dłonie za głową.
  4. Napnij brzuch i unieś górną część tułowia. Nie odrywaj lędźwi od podłogi.
  5. Powtórz ćwiczenie 15 razy.

 

Scyzoryk

  1. Połóż się na plecach.
  2. Unieś nogi tak, by stopy były skierowane do góry.
  3. Ręce wyprostuj i wyciągnij za głową.
  4. Unoś i opuszczaj górną część tułowia, sięgając do stóp.
  5. Ćwiczenie powtórz 20 razy.

 

Skrętoskłony

  1. Przyjmij pozycję jak do brzuszków.
  2. Unieś kolana i oderwij stopy od podłoża.
  3. Napnij brzuch i sięgaj łokciem do przeciwległego kolana. Powtórz ćwiczenie 15 razy.

 

Aby spalić nadmiar tłuszczu i cieszyć się płaskim brzuchem, nie wystarczy wykonywać kilku serii klasycznych „brzuszków”. Oprócz ćwiczeń wzmacniających mięśnie warto zastosować trening cardio połączony ze zbilansowaną dietą.

Dowiedz się więcej o najlepszych spalaczach tłuszczu na: https://forum-sportowe.pl/topic/4-najlepsze-spalacze-t%C5%82uszczu-ranking/

 

 

Tagi: