Kulturystyka

Trening siłowy dla kobiet – jak budować

Trening siłowy dla kobiet – jak budować mięśnie, nie tracąc kobiecości?

Zgodnie z modnym ostatnio hasłem „strong is the new skinny”, kobiety szturmują siłownie i przejmują sztangi. Niektóre z nich osiągają w ten sposób iście kulturystyczne kształty. Trening siłowy nie musi jednak prowadzić do takich rezultatów.

 
Czytaj dalej
 
Kofeina a trening siłowy. Jak picie kawy

Kofeina a trening siłowy. Jak picie kawy wpływa na rozwój mięśni?

Jak wszyscy dobrze wiemy – kawa pobudza. Czy jej wzmacniający wpływ można wykorzystać do polepszania efektów treningowych? W końcu różne źródła kofeiny mogą na różne sposoby wpływać na organizm.

 
Czytaj dalej
 
CrossFit i kulturystyka - różnice i

CrossFit i kulturystyka - różnice i podobieństwa

Zastanawiasz się nad rozpoczęciem regularnych treningów siłowych? Szukasz dyscypliny dla siebie? Sprawdź, na czym polegają kulturystyka i CrossFit.

 
Czytaj dalej
 
Co jeść przed i po treningu?

Co jeść przed i po treningu?

Wszyscy wiedzą, że treningom musi towarzyszyć odpowiednia dieta – inaczej cały wysiłek może pójść na marne. Jakie produkty jeść przed, a jakie po treningu, aby szybko zauważyć efekty ćwiczeń?

 
Czytaj dalej
 
Najczęstsze błędy początkujących

Najczęstsze błędy początkujących kulturystów

Perfekcja jest czymś, co przychodzi wraz z doświadczeniem. Każdy, kto zaczyna swoja przygodę z kulturystyką popełnia zwykle szereg podstawowych błędów. Jakich?

 
Czytaj dalej
 
Dieta kulturysty: białko sojowe czy

Dieta kulturysty: białko sojowe czy zwierzęce?

Każdy, kto chce zbudować masę mięśniową, musi dostarczać swemu organizmowi sporo białka. Wiele osób zastanawia się, które jest lepsze: sojowe czy zwierzęce?

 
Czytaj dalej